mandag den 4. november 2013

Movember hæklet skæg...

Der er en del af vores skønne mandlige lærer der har ladet skævet stå i anledning af movember.

Jeg er ret vild med konceptet, men da jeg ikke har anlæg til skæg selv, har jeg haft skæg med at hækle nogle overskæg i stedet.

Jeg sælger dem for 20 kroner der går ubeskåret til movember kampagnen.

Jeg har solgt et stk i dag og fået en bestilling på et der er intet mindre end pink.
Så nu vil jeg fatte en hæklenål og et nøgle pink.

Rigtig dejlig aften, der ude i blogland.


2 kommentarer:

  1. Fantastisk godt initiativ og hvor er de flotte :)

    SvarSlet
  2. Tusind tak Marianne.
    Vill ønske jeg kunne nå at hækle nogle flere, de går som varmt brød....
    Men det bliver ikke til så mange mellem forberedelse, møder, sygdom og alm træthed, men lidt har jo også ret....

    SvarSlet