torsdag den 21. november 2013

Hækle kuren...


Jeg har været sat ud af spil, stemt hjem, ukampdygtig, ude af drift, ramt lige mellem øjene af en rigtig led influenza. 
Siden søndag aften har jeg været rigtig skidt ude af stand til at fortage mig noget fornuftig.... Altså hvis vi ikke lige snakker om at hækle, men det gør jeg med lukket øjne under dynen i et hjørne af sofaen. 
Her er noget af det, der er produceret efter fire dage på langs. Og så er der alt det jeg ikke kan vise da det er julegaver!!!


3 kommentarer:

  1. Håber du har nået overfladen igen og utrolig hvad du har fået fra hånden!

    SvarSlet
  2. juhu Mike-huen er i blandt :)
    du har godt nok fået noget fra hånden, godt gået incl sygdom.
    God bedring, Søde
    hilsen Brille Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. hov jeg blev anonym det var ikke med vilje...

      Slet