mandag den 4. februar 2013

Jeg kan stadig...

Tegne....
I går aftes kunne jeg ikke sove da Birk havde ondt i øre og hals. Det endte i et mindre blodbad.

Det ser voldsomt ud men efter at ha været til ørelægen kan jeg helt roligt sige: det er helt normalt når man har så meget væske der flyder hele tiden fra begge ører udtøres slimhinderne.
Når men vi fik ikke meget søvn og derfor fik jeg tegnet lidt. Det er hundrede år siden jeg har tegner bare for sjovt og uden mål.


Jeg håber at natten i nat byder på mere søvn...

2 kommentarer:

  1. Stakkels dreng, godt de små er så hårdføre, måske det mere er stakkels mor - kram til dig :)
    Du er nu da sej til at tegne, er det noget du gør andet end for fornøjelsens skyld?

    SvarSlet
    Svar
    1. Føler også jeg er ved at være lidt for hårdfør, har efterhånden prøvet alt for meget med mine to drenge, ved ikke rigtig om det er godt eller skidt.

      Mine tegnerier er kun for fornøjelsens skyld, har haft en drøm i mange år om at lave en børnebog, men det er kun blevet i drømmene....

      Slet