fredag den 16. november 2012

Hæklet kanin-mus...

De sidste tre dage har jeg tilbragt på et fantastisk kursus om AKT og utilpasset elever. FANTASTISK !!! Intet mindre....
Jeg har suget til mig, haft flere aha og nååår ja øjeblikke.
På tros af at jeg stadig ikke er rask og stadig hoster som en tosset, så har det virkeligt været rigtig rigtig brugbart.

Nogen af jer ved at jeg er meget dårlig til ikke at tage i mod læring hvis mine hænder ikke samtidig er i gang, enten med at tag noter eller med at hækle.

Det er der kommet denne her ud af:


Det skulle ha været en kanin men mine unger mener den mere ligner en mus, her er jeg ikke enig da en mus har små øre og lang hale. Det har ham her ikke!!!
Men så dog, se hvad der skete da den kom for tæt på katten...








En kanin-mus måske???!

1 kommentar:

  1. Altid dejligt at lære noget nyt :)
    Jeg elsker kanin-mus, gør du ikke?

    SvarSlet