tirsdag den 13. november 2012

Garnrester......

Jeg hader at smide ud....
Nogen gange er det en knap så heldig evne, men når vi snakker garnrester så er det faktisk helt okay.
Jeg har en lille skoæske jeg bruger til at gemme det bomuldsgarn jeg har til overs for større projekter.



Nu er der ikke rigtig plads til mere i æsken så nu er jeg gået i hang med at bruge lidt af det.
Jeg elsker jo farver og striber så det er jo oplagt at nuppe restlagerne.



Kan du gætte hvad det er, udover det er en julegave??
Her er lidt hjælp...


Skal nok vende tilbage når den er færdig...

3 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg ved det :)

    "Børn, nu er jeg blevet træt,
    og I får ej mere,
    moder er i køkkenet,
    nu skal hun traktere.
    Derfor får hun denne pung,
    løft engang, hvor den er tung!
    Julen varer længe,
    koster mange penge."

    SvarSlet
  2. En lille sjov festtaske.
    Rigtig hyggelig.

    SvarSlet
  3. OG hvor jeg glæder mig til at se det færdige resultat for jeg er ved at sy samme hank på en syet taske og den driller mig :)

    SvarSlet