mandag den 6. august 2012

Storhedsvanvid.....

Det hele startede for længe siden med et hul i vores lagen.
Nu skal det jo lige siges at vores lagen er lidt større end de fleste.


Så derfor var der rigtig meget stof på tros af hullet så det blev rullet op.
Jeg har grebet en noget større hæklenål end jeg plejer.

Str. 9 for at være helt præcis.

Garnnøglet er også lidt større, og resultatet bliver et gulvtæppe.
Mangler kun et nøgle ud af fire så om et par dage kan i få resultatet. Kan ikke hækle så meget af gange da det er temmelig hårdt for mit håndled.

Så langt så godt!!!!

2 kommentarer:

  1. Du er sgu genial! Simpelthen! Jeg går og kigger langt efter det dyre zpagetti garn og du river bare et lagen i stykker - selvfølgelig, hvor er jeg nogen gange lidt dum ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu er det her jo bare kedeligt lagenlærret, hvis du vil have noget der er mere over i zpagetti garner så skal du bare købe en omgang j Jersey stof og trævle det op.
      Men det tager selvfølgelig noget længere tid end bare at købe det færdigt.
      Jeg køber altid lagenlærret i stof og stil da de har det i dobbel brede. Go fornøjelse...

      Slet