onsdag den 20. juni 2012

Undskyld forsinkelsen eller opskrift på sommer pasta...

Jeg ved jeg er ikke al for hurtig, men bedre sent end aldrig.
Så her kommer opskriften på en omgang sommerpasta, til ære for Helle og Marianne der har ventet længe på jeg tog mig sammen.

Skær bacon ud i små stykker og steg dem godt igennem..



I dag tilsatte jeg rødløg men du kan også bruge champignon eller broccoli.


Kom lidt madfløde ved ca 1/4 l alt efter hvor stor en posion du laver.



Krydder med salt og peber.
Imens kog frisk pasta.


Kom friske krydderurter efter smag, i dag brugte jeg persille.



Tilsæt en god håndfuld revet parmesan, dette giver en cremer sovs.



Bland med pasta og pynt med flager af parmesan og friske asparges.



Velbekomme!!

1 kommentar:

  1. - og vi i det danske sommerland siger tak til kokken - den skal helt sikkert prøves :O)

    SvarSlet