tirsdag den 24. april 2012

Hvem har hugget mine billeder.....

Det er ikke meget der kommer på bloggen her for tiden, men det er også bare fordi det driller. Hader virkelig når mine evner ikke rækker til at løse tekniske problemer - og når jeg så tilmed ikke kan finde et svar nogen steder.....
Jeg er midt i eksamensskrivning og konfirmations forberedelse, så bliver rød i hovedet af arrigskab når det tekniske så driller....
  Brænder igen mit lys i begge ender..... eller....

Nu ser det ud som om jeg godt kan uploade nye bilkeder, så er spørgsmålet bare hvor søren mine gamle billeder er henne.... gi mig dem lige tilbage be pænt om???!!!

Når pyt, det er snart som i meget snart sommerferie....så det er bare om at klemme sammen og komme der ud af.

Varme tanker og go dag til jer

3 kommentarer:

  1. Åh jeg ved, hvad du mener. Jeg har netop fået lavet indscanning af gamle billeder, så jeg kunne lægge dem op på min blog, MEN nu kan jeg ikke finde filerne! Havde man bare været teknisk nørd;)

    SvarSlet
  2. Jeg håber at du finder dem!
    - og træk så lige vejret, en konfirmation er nok til at få en til at svede og med eksamen oveni misunder jeg dig ikke..
    Total sjovt billede :)

    SvarSlet
  3. Marianne..Har alle mine billeder, men det er jo et helt igennem umuligt arbejdet at sætte dem alle ind igen, det bliver ikke før sommerferien tiværtifalde!!!!!

    SvarSlet