torsdag den 1. marts 2012

Ssshhhhh...eller hvordan mit lys er blevet brændt i begge ender....

Her blir så stille nu....




Vi er alle gået i seng, her er helt stille og larmen fra en hektisk dag er borte. Jeg nyder den blide rytme af alle tre ungers vejrtrækning.
Jeg føler mig heldig, selvom jeg kun fik tre timers søvn i nat, den minste har været ulykkelig i flere dage (hans måde at sige: nu er nok nok) og den mellemste og den store har været syg, så føler jeg mig taknemmelig. Mest fordi jeg ved at jeg skal har dem alle tre hjemme denne weekend, lidt fordi jeg har det godt og har mulighed for at gå i seng kl 20.
Gonat derude i det ganske danske land.

4 kommentarer:

  1. Godnat til dig og en velfortjent tidlig sengetid.
    Vore børn er vigtige i vort liv, men vi må aldrig glemme at vi selv er vigtigst - hvorfor? Hvis vi ikke passer på os selv, så kan vi ikke passe på vore børn :)
    Sov godt!

    SvarSlet
  2. Jeg prøver at passe på mig selv, det gør jeg virkelig jeg er bare ikke så go til det;0)
    De sidste 9 år har været lidt af en udfordring til tider en barsk oplevelse men de fleste den smukkeste i verden. Jeg er nok den type menneske der lidt acceptere der hvor jeg er i livet og prøver at få det bedste ud af det. Min nu afdøde mormor sagde to ting til mig, som jeg har taget med mig gennem hele livet.
    1. Lige gyldig hvor trist og negativt en situation er vil der altid være noget positiv du skal bare finde det og holde fast i det.
    2. Vi bliver stillet overfor en masse udfordringer gennem livet, fordi vi skal lærer nyt eller lærer fra os, så længe vi lære lever vi.
    Jeg prøver at følge disse to råd gennem alle aspekter i mit liv!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er gode råd, din mor gav dig og værd at huske på.
      Du har ret i at det, nok specielt for kvinder, er svært at sætte sig selv først. Jeg forsøger at lære min datter det, jeg ikke selv kunne, så hun ikke brænder ud som nybagt mor :)
      Jeg forsøger at vende min nuværende tilstand (svær depression) til at det min krop, der siger at det er tid til at stoppe op, helt op og kigge lidt på mig selv og hvad der i fremtiden skal være anderledes for at gøre mig glad. Svært, men også en spændende rejse :)
      Hav en dejlig dag!

      Slet
  3. Jeg håber at din rejse må bære frugt og at du har mennesker du holder af ved din side på fon vej;0)

    SvarSlet