mandag den 2. januar 2012

Hvem vil ikke gerne være kat eller en anden undskyldning for at vågen om natten...

Advarsel om surt opstød...


Hvor er jeg dog bare træt af:

- at jeg ikke får min nattesøvn.
- at Birk skal hoste til det gør så ondt
- at jeg ikke kan få dagen til at hænge sammen uden den forbistrede søvn
- at hans medicin gør ham mere vågen
- at mit evige forsøg på at se positivt på livet bliver forpestet af søvnmangel
- at regnen regner oppe på taget (gi mig noget solid frost der kan udryde nogle baktuser)
- at mine nætter er længere end mine dage
- at alle mine kræfter bliver brugt på at holde mig vågen
- at jeg lige havde brug for dette sure opstød (tak for du gad ligge øre til, hvis du altså når at læse det sidste)





Varme tanker fra Gry

1 kommentar:

  1. Sure opstød kan være berettiget. Gid du har fået sovet lidt i nat!
    Inger

    SvarSlet