fredag den 26. august 2011

Zombi...

Jeg føler mig som en!!!

Kunne virkelig godt bruge en timeout, et frikvarter, ferie eller bare en pause.
Efter 14 dage med syge børn og ind og ud af hospitalet, er min hjerne blævrene harvergrød.
Jeg kan mærke at der ikke skal meget til at vippe min i forvejen usikker balance.



Den ældste er pt. ude og hente hø hjem fra markerne, den miderst er hjemme hos sin far og den mindste sover endelig!!
Så nu vil jeg smække benene op og hækle vimpler, det er hvad jeg kan rumme.
Jeg hækler næsten i blinde og bag lukkede øjenlåg, men jeg nyder det...


Husk at meld dig til min giv a-way måske bliver det dig der er den heldige vinder af flagranken på søndag....


Varme tanker fra Gry

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Søde Gry.....læg dig dog til at sove - NU !!! Det er en ordre !!! Og så ville jeg iøvrigt elske din flagranke, som skal hænge i vores (efter jul) renoverede spisestue - hvor hverdag skal være fest :0)

    SvarSlet