mandag den 11. april 2011

Eksamenstrik

Uf jeg skal til eksamen på torsdag og så falder de tæt indtil 20 juni. Er faktisk et meget godt eksamensmenneske, men kan mærke at jeg bare skal have overstået den på torsdag.
Det er nemlig min eksamen fra sidste år, som jeg af gode grunde (Birk) ikke kunne gennemfører, det er så også den der rent faktisk giver grønt lys for at jeg kunne fortsætte på 2. År på min uddannelse. Nu er jeg jo ligesom igennem 2. År så jeg hænger lidt på eksamens området og kun et lille pres på mine skuldre føler jeg.
Så på torsdag fra kl. 9 til 15 sveder jeg over skriftlig matematik, den skal "bare" bestås så håber jeg magter det.
Når men ind i mellem jeg læser pythagoras lærersætning og sandsynlighedsregning strikker jeg. Det skal være nemt og lige ud ad landevejen.




Første projekt er færdigt, og en besparelse på 86,00 danske kroner.
Jeg har fattet hæklenålen og er begyndt på et lignende projekt bare i striber og zigzag.
Elsker farvelombinationen i Birks rangle så det bliver ud fra den jeg hækler.




Hvordan har du det med at skulle til eksamen?? Hvad gør du for St samle tankerne???

De varmeste tanker fra Gry

Ingen kommentarer:

Send en kommentar