torsdag den 24. marts 2011

Har man sagt A....

Må man også sige Q
Jeg ville ønske at jeg kunne blive lidt bedre til at få lavet de krea-projekter færdig jeg går igang med, men forhulen det er svært når jeg nu bliver så inspireret midt i et projekt eller der lige popper en ny ide op i mit hoved. Kender du fornemmelsen af at man mangler arme til alt det hovedet gerne ville lave? Også helst på en gang!! i mørke mens jeg putter drengene og ser tv med Ea og vasker op med fødderne....
Men jeg bliver nød til at lave denne bluse færdig til Bette Birk da jeg er kommet til at lave den lidt vel lille, så hvis han skal nå at kunne passe den, skal der ikke komme for mange nye projekter i vejen.




Hmmm jeg skulle nok også de at få lidt søvn, det fik jeg nemlig ikke meget af i nat!!!
Så gå nu nat og gå nu lige i seng...


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar