torsdag den 27. januar 2011

HVORFOR???

Hvorfor er det altid sådan at, når man (Jeg) lige har besluttet at nu vil man (Jeg) have gjort nogle af alle de mange ufærdige strikk/hækleprojekter færdig, at det vælter frem med nye, og langt federe ting som jeg meeeeget heller ville gå igang med???
Fokus siger jeg så til mig selv og går igang med endnu en ting (ny ting vel at mærke!!)


Her er to af de nye projekter, det første et lille får der skal blive det første af mange til en sangkuffert til Bette Birk og det andet en Lampe jeg har set her http://chaplinesverden.blogspot.com/search/label/lamper
Den skal ud og hænge på mit badeværelse, som lige nu kun har en pære i en ledning.

Hvem der bare havde mere målrettethed eller ti arme...

Kan du holde FOKUS?????

Ingen kommentarer:

Send en kommentar