onsdag den 26. januar 2011

Give-a-way

Når jeg runder 10 faste læsere vil jeg lave en lille Giv-a-way.
Nu har jeg sat mig et mål, det er ikke så stort men det er da et mål!!
Jeg har mange flere mål i livet og det er selvfølgelig ikke det vigtigste,
men det er det der gør hverdagen lidt mere sjov.
Nogle af mine mål i livet er:
  • at være en god mor
  • at nyde dagen med det den bringer
  • at blive en god og lyttende lærer
  • at finde noget positivt i alt jeg møder på min vej (lykkes ikke altid, men igen lidt har også ret)
  • at nyde at det sneer selvom jeg helst vil have forår og sommer
  • at sætte mig ned mindst en gang om dagen og lave noget kreativt
Dette var kun et lille udpluk af mine mål, med tiden vil i nok blive præsenteret for et par stykker mere.
Hvad er dine mål i livet??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar